Yhdessä tekemällä ollaan enemmän
- Lataa tapahtuman logo ja käytä sitä vapaasti markkinoinnissasi.
- Käytä omassa somemarkkinoinnissasi tunnisteita #retkellemessut #retkipaikka #jyväskylänpaviljonki.
- Jaa messujen Facebook-tapahtumaa
- Kirjaudu omalle Facebook-tilillesi.
- Etsi Retkelle-messujen Facebook-sivulta tapahtuma ”Retkelle 2021-messut”.
- Klikkaa Jaa-nappia TAI
- Klikkaa otsikkokuvan alla, Jaa-napin vieressä olevaa kolmea pistettä.
- Valitse valikosta vaihtoehto ”Lisää sivulle…”
- Valitse oman yrityksesi sivu ja klikkaa ”Lisää tapahtuma”.
- Retkelle 2021 -tapahtuma tulee näkyville oman Facebook-sivusi tapahtumiin.
- Jos haluat kertoa aktiivisesti ennakkoon enemmän omasta osastostasi:
- Tee omasta osastostasi tapahtuma yrityksesi omalle Facebook-sivulle
- Oman tapahtuman avulla voit kertoa asiakkaillesi tarkemmin osastollasi olevista tuotteista ja mahdollisesta ohjelmasta. Vinkkaa siitä meille, niin voimme linkittää tapahtumasi Retkelle-messujen Facebook-sivuille. Näin maksimoimme kummankin näkyvyyden!
- Mene yrityksesi Facebook-sivulle ja luo uusi tapahtuma.
- Anna tapahtumalle nimeksi esim. ”[Yrityksen nimi] mukana Retkelle 2021 -messuilla”.
- Tapahtuman tietoihin kannattaa lisätä esim. osastonumero ja mitä osastolla esitellään/myydään.
- Päivitä tapahtuman sisältöä ahkerasti ennen tapahtumaa ja tapahtuman aikana.
- Jos osastolla on tavattavissa asiantuntijoita, julkkiksia tms. tiettyinä aikoina tai osastolla on aktiviteetteja, työnäytöksiä jne., kannattaa näiden aikataulut kertoa tapahtuman päivityksissä.
- Laita meille tieto siitä, millä nimellä tapahtuman olet luonut, niin nostamme sen näkyville Retkelle-messujen sivulle Facebookissa. Tällöin kävijät pääsevät näkemään helposti myös osastojen tarjonnan.