Markkinoidaan yhdessä

Yhdessä tekemällä ollaan enemmän

  • Lataa tapahtuman logo ja käytä sitä vapaasti markkinoinnissasi.
  • Käytä omassa somemarkkinoinnissasi tunnisteita #retkellemessut #retkipaikka #jyväskylänpaviljonki.
  • Jaa messujen Facebook-tapahtumaa
    • Kirjaudu omalle Facebook-tilillesi.
    • Etsi Retkelle-messujen Facebook-sivulta tapahtuma ”Retkelle 2019-messut” (tulossa).
    • Klikkaa Jaa-nappia TAI
    • Klikkaa otsikkokuvan alla, Jaa-napin vieressä olevaa kolmea pistettä.
      • Valitse valikosta vaihtoehto ”Lisää sivulle…”
      • Valitse oman yrityksesi sivu ja klikkaa ”Lisää tapahtuma”.
      • Retkelle 2019 -tapahtuma tulee näkyville oman Facebook-sivusi tapahtumiin.
  • Jos haluat kertoa aktiivisesti ennakkoon enemmän omasta osastostasi:
    • Tee omasta osastostasi tapahtuma yrityksesi omalle Facebook-sivulle
    • Oman tapahtuman avulla voit kertoa asiakkaillesi tarkemmin osastollasi olevista tuotteista ja mahdollisesta ohjelmasta. Vinkkaa siitä meille, niin voimme linkittää tapahtumasi Retkelle-messujen Facebook-sivuille. Näin maksimoimme kummankin näkyvyyden!
      • Mene yrityksesi Facebook-sivulle ja luo uusi tapahtuma.
      • Anna tapahtumalle nimeksi esim. ”[Yrityksen nimi] mukana Retkelle 2019 -messuilla”.
      • Tapahtuman tietoihin kannattaa lisätä esim. osastonumero ja mitä osastolla esitellään/myydään.
      • Päivitä tapahtuman sisältöä ahkerasti ennen tapahtumaa ja tapahtuman aikana.
      • Jos osastolla on tavattavissa asiantuntijoita, julkkiksia tms. tiettyinä aikoina tai osastolla on aktiviteetteja, työnäytöksiä jne., kannattaa näiden aikataulut kertoa tapahtuman päivityksissä.
      • Laita meille tieto siitä, millä nimellä tapahtuman olet luonut, niin nostamme sen näkyville Retkelle-messujen sivulle Facebookissa. Tällöin kävijät pääsevät näkemään helposti myös osastojen tarjonnan.

 

Logot

Lataa PNG Lataa PDF